fredag den 2. marts 2012

Vipper vipper vipper..

 fyldige og dramatiske vipper opnås (synes jeg) bedst med en mascara, som har en stor børste, gerne med gummihår, da de lettere redder vipperne igennem og fjerner klumper, og så lav zikzak bevægelser for at dække vipperne helt med mascara. man skal sørge for at komme helt ned til vipperoden, og helt ud i de yderste vipper for at få øjet til at se længere ud. 
nogle mascaraer som er gode til fyldige vipper er fx max factors False Lash Effect Mascara, L'Oreals Volume Million Lashes Mascara, Lancóme Doll Eyes Mascara, Dior Diorshow Iconic Mascara.
 Lange og definerede vipper er lettest at få hvis børsten på mascaraen er slank og lang også gerne med gummihår af samme grund som oven over. her er det vigtigste at få redt klumperne ud, så der er ikke grund til at lave zikzak bevægelser her. Mascaraer der er bedst til dette er : Max factor Lash Extension Effect Mascara sm lige er den eneste jeg har prøvet som jeg synes gav det helt perfekte resultat! :)
Her gælder det virkelig bare om masser af mascara!! jeg plejer at starte med at puttemassser af mascara på mine øjenvipper og inden det når at tørre spreder jeg lige vipperne med spidsen af mascara børsten, så det ser ud som og jeg har enormt tykke vipper ligesom på billedet. mascaraer til dette look : Maybeline Great Lash Mascara, Dior Diorshow Mascara, Max Factor 2000 Calories Mascara.

vil også lige gøre opmærksom på at det her er af egen erfaring!  ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar