mandag den 12. marts 2012

New stuff..


 har riiiigtig længe manglet en god skrubbecreme, og jeg har bare prøvet SÅ mange! har fået 5-6 prøver fra matas på forskellige, men ingen af dem havde den helt rigtige konsistens.. :( men så gik jeg rundt inde i beautyteam i kolding storecenter.. egentlig bare fordi jeg ikke rigtig havde noget at lave.. så ser jeg denne her fra Dior (har tidligere haft en rigtig god en fra Dior, som desværre er udgået) og straks da jeg prøvede den på¨min hånd vidste jeg bare at den skulle være min hehe!
konsistensen er meget blød og cremet og let at arbejde med. kornene er meget små og effektive uden at være for hårde ved huden. man kan virkelig se at den får bugt med den døde hud!!


jeg er VIRKELIG stor fan af blushes! elsker dem simpelthen! og har rigtig rigtig længe ønsket mig denne her fra YSL og så tænkte jeg at nu skulle den altså også lige være min! den er virkelig god! det er sådan en cremeblush og lige når man tager den på fingeren ser den meget mat ud, men når den kommer på kinden giver den en frisk dewy glød! virkelig lækker!

2 kommentarer:

  1. Må have kigget på den skrubbe creme! :)

    http://nicolesdefinitionoflife.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Den ser bestemt også ret fin ud, den der creme blush :)
    Fantastisk sommerfarve

    www.itsmypassions.dk

    SvarSlet